مجموع نظرات: ۳
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
۰ نفر

راننده کامیون که گمان می‌کرد در یک تصادف شرکت بیمه سرش کلاه گذاشته برای جبران این خسارت نقشه عجیبی کشید و ۱۰ هزار قوطی تن ماهی سرقت کرد.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت یک راننده کامیون در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. شاکی که راننده کامیون بود به قاضی حمیدرضا کیاستی گفت: ‌چند شب قبل در حالی که بار کامیونم ۲ تن، تن ماهی بود از طریق بزرگراه آزادگان راهی یکی از شهرستان‌ها بودم که ناگهان ۴ جوان که سوار ۲ موتورسیکلت بودند جلویم پیچیدند. چون فهمیده بودم آنها سارق هستند توقف نکردم؛ اما آنها آنقدر با سنگ به شیشه ماشین زدند تا اینکه مجبور به توقف شدم. آنها که چاقو داشتند دست و پایم را بستند و در حالی که گوشی موبایلم را هم گرفته بودند من را در ماشین زندانی کردند. حدود یکی دو ساعت در این وضعیت بودم تا اینکه توانستم خودم را نجات دهم. آن زمان بود که فهمیدم آنها بارم را که حدود ۱۰ هزار قوطی تن ماهی بود سرقت کرده‌اند.

با ثبت این شکایت به دستور بازپرس پرونده تحقیقات در این باره آغاز شد. گروهی از ماموران پلیس به محلی که این راننده مدعی بود سرقت در آنجا اتفاق افتاده رفتند اما نتوانستند به هیچ سرنخی دست پیدا کنند. با گذشت چند ماه از این شکایت کاراگاهان پلیس متوجه شدند گوشی موبایل راننده کامیون که سرقت شده و تا آن زمان خاموش بود، روشن شده است. ردیابی گوشی اما نشان می‌داد که بر خلاف آنچه که شاکی ادعا کرده گوشی در اختیار او است. در این شرایط بود که راننده کامیون دستگیر شد.

او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به ساختگی بودن شکایتش اعتراف کرد و گفت:‌ مدتی قبل بخاطر تصادف از بیمه طلبکار شدم اما شرکت بیمه همه خسارتم را نداد. به همین دلیل تصمیم گرفتم با اجرای نقشه‌ای از بیمه انتقام بگیرم. او ادامه داد:‌ بعد از اینکه بار تن ماهی زدم، چون می‌دانستم بار بیمه است نقشه سرقت کشیدم. بارها را در انباری در حاشیه شهر تخلیه و ادعا کردم که سارقان به من حمله کرده‌اند. بعد هم تن ماهی‌ها را به فروشندگان جمعه بازار می فروختم تا به خیال خودم از بیمه انتقام بگیرم. بعد هم در حالی که فکر می‌کردم ماجرا تمام شده گوشی‌ام را روشن کردم و گرفتار شدم.

بر اساس این گزارش، هم اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد خبر 881704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha